Xubuntu, dobar dizajn u par slika

Xubuntu je derivat Ubuntua, koristi Xfce radno okruženje, a u verziju 11.10 izgleda bolje neko ikada sa XFCE 4.8 okruženjem. Ovih dana sam ga i isprobao i moram odmah na početku reći da je dizajn više nego vredan svake pažnje. Ne može, a da se ne uvidi da se od samog pokretanja živog CDa, preko instalacije i korišćenja ovog sistema da je čistoća celokupnog okruženja stavljena u prvi plan.

Podrazumevana tema i boje čine sve na radnoj površini uočljivim, a veliki broj opcija i sitnih podešavanja daju svu kontorolu kada je prilagođavanje samog izgleda i rada u pitanju. Da to što sam napisao i podržim prilažem i par slika, a za više o Xubuntu pratite ovaj blog…

     

 

Xubuntu, dobar dizajn u par slika

9 thoughts on “Xubuntu, dobar dizajn u par slika

  1. NMojovic каже:

    Odlično izgleda🙂 Inače koristim KDE na fedori 16 ali ovo je odlicno, ja sam probao jednom Xfce ali nije mi nesto posebno lezao ali kad se ovako namesti to je da se padne sa stolice😀

    1. Nisam ja ništa naročito nameštao, sem dockya koji i izgleda kao podrazumevajući panel koji dolazi na Xubuntu. Pozadina i gornji panel su podrazumevajući.🙂

  2. Xubuntu je opako dobar, kad se čovek malo privikne na njega i krene da ga podešava kako mu odgovara primeti da je u pitanju izuzetna sloboda podešavanja gotovo svega onako kako korisniku odgovara.

    Lagan je i brzo i glatko radi, uz malo truda može da se lepo skocka da je to milina.

    Koristio sam ga od izlazka 11.10 pa do skora kad sam odlučio da opet dam malo šanse gnome okruženju, naravno classic gnome okruženje.

    1. Upravo prave reči, „opako dobar“.🙂
      Toliko dobar da čak ni podrazumevajuću temu nisam promenio. Ja sam izgubio zajednički jezik sa Unityem i novim Gnomom, KDE mi prilično škripi na laptopu zbog trošne mi grafike, ali zato prilično lepo sporazumevam se sa Xfceom.🙂

  3. Uspeo sam nekako da se dogovorim sa ovim novim Gnome okruženjem, ipak ga koristim od 5.10 ali mi je nekako nedorečeno i nema mogućnosti koje je imao stari gnome, unity i shell mi nikako ne odgovaraju za sad.
    Ali ostajem pri tome da je Xfce nešto što može da ima najširu primenu kako na desku tako i na lap-topu i na notebook-u.

Оставите одговор

