Kako sam skockao OpenBox

Nije nepoznato da je najveći plus GNU Linux operativnih sistem upravo velika prilagodljivost i mogućnost oblikovanja kako vizuelno tako i odabirom aplikacija koje korisnik najčešće koristi.

Uz pomoće GIMPa, Conkya, Tint2 panela i malo mašte OpenBox se može prilagoditi bilo čijem ukusu. Kako sam ja to uradio vidi se na slikama ispod. Ništa drastično nije urađeno, ekran dobrodošlice na GIMPu i LibreOfficeu je promenjen i ide sa pozadinom i Conkyem.

 

Izvor za pozadinu radne površine: http://fc02.deviantart.net/fs71/i/2011/135/9/4/music_in_gray_by_4kamyki-d3ge5gl.jpg

Kako sam skockao OpenBox

6 thoughts on “Kako sam skockao OpenBox

    1. Arch je prosto neuništiv, da ne govorim o iskorišćenosti hardverskih resursa i stvarima koje već znaš… A openbox je već priča za sebe, izvanredna priča!

  1. Odstupa ti Gimpov spleš, a po količini zelene sam prvo pomislio da je SuSE…. 🙂

    Uzgred, nije loše, mada je po meni Conky više fensi smetalo nego koristan, al ko šta voli… 😉

    1. Sa openSUSEom sam imao različita iskustva sa različitim hardverom, generalno gde proradi od početka radiće dobro, gde od početka gnjavi…mrka kapa, da se tako izrazim. Opet nije loše što ide proverenim i stabilnim korakom kada su verzije aplikacija u pitanju, ne žuri više nego što stabilnost nalaže.

Оставите одговор

