Ubuntu 11.10 Unity Dash(slike)

3D Unity

2D Unity

Ubuntu 11.10 Unity Dash(slike)

2 мишљења на „Ubuntu 11.10 Unity Dash(slike)

  1. Pedja каже:

    Zasto Unity i Compiz se rve medjusobno? Ja sam jos uvijek na 10.04, iako sam probao 11.04 i 11.10. Prekjuce sam vratio 10.04, koji mi perfektno radi. Unity mi se na oko mnogo svidja, ali mi Compiz nedostaje. Na 11.04 i 11.10 sam osposobio Compiz, ali brljavi vremenom. Ima li nacina da se te dvije stavke sloze kako treba? Srdacan pozdrav!

    1. Trenutno je dosta prijava da podešavanja koja pruža CCSM znaju da budu problematična, naročito kada je unity u pitanju. Svakako, niko pa ni Ubuntu se ne obavezuje da prilogađava bilo šta što bi imalo veze sa desktop efektima koji nisu zvanično postavljeni u interfejs. Problem možda jeste i sam Gtk3 na koji se od nedavno prešlo, ne znam, nisam siguran. Znam da se u izdanju 12.04 očekuje doterivanje kompletnog interfejsa u skladu sa gtk3 kao i compizom koji opet zavisi od ljudi koji razvijaju CCSM, a ne od samog Ubuntua.

      Pozdrav, i hvala na čitanju i komentarisanju!
      Živeli.

Оставите одговор

