Postler , laki poštar na Ubuntu

I ako već na dobrom putu razvoja, tek sam sada isprobao Postler. Instalira se lako, dodavanjem ppa:

sudo add-apt-repository ppa:postler-dev/ppa
sudo apt-get update
sudo apt-get install postler

..još lakše podešava pri prvom pokretanju(Application/Internet/Postler), i ima samo ono što je neophodno za primanje, čitanje i slanje pošte. Po instalaciji i prvom pokretanju automatski se dodaje u MessagingMenu, bez potrebe za bilo kakvim hakovanjem. Lak, brz i krajnje jednostavan e-mail klijent. Ako pored Evolution mail-a tragate za nekim drugim klijentom na svom Ubuntu, ne zaobiđite ovog.

Postler@launchpad: https://launchpad.net/~postler-dev/+archive/ppa

 

Postler , laki poštar na Ubuntu

2 thoughts on “Postler , laki poštar na Ubuntu

  1. Ahem, jesi li probao da primiš malkice veću količinu e-poruka ovim čudom?

    Da nisi primetio tom prilikom da ti treba bar dva kila pasulja da bi izgatao gde je smestio poruku?

    Brate, jadnije sortiranje odavno nisam video.

    Zatim, deo programa je i alatka za ažuriranje i obaveštavanje o pristigloj pošti, koja radi i kada sam GUI nije pokrenut Što je OK.
    Još kada ta ista alataka ne bi u slučaju IMAP veze KONSTATNTNO jela protok, sve bi bilo OK.
    Vidim ja, neće da se otvarajau stranice kako treba, jedva izvalih šta je.

    Treće, Sypheed je program daleko većih mogućnosti, a daleko manje zahtevan.

    Ovaj Postler mi deluje kao pokušaj da se donekle oponaša Lionmail plazmoid iz KDEPIMa (prevenstveno zbog razdvajanja demona i sučelja), međutim, nije baš uspeo pokušaj. Aplikacija je prilično nezgrapna i nepregledna, a autor(i) je očigledno navikao da se koristi e-poštom na poprilično drugačiji način od ostatka sveta.

    1. Nisam još stigao pošteno da ga isprobam, koliko sam čitao o njemu došao sam do toga da je prilično ishvaljen… na Launcpad-u čak stoji:
      „..Postler aims to be easy, simple, clean, beautiful, and automagic. It handles IMAP beautifully, and provides the user with smart, sensible defaults…“

      S obzirom da je podrazumevajući e-mail klijent na Elementary projektu, verujem da će tamo morati da se pozabave svim tim stvarima koje je tvoje budno oko uočilo…

      Kod mene je prilično brzo pokupio poštu sa gmail-a, učinio mi se korektnim, mada mi je stvarno razbacao neku novu poštu ali to nije tada došlo do izražaja zato što poštu držim užurnom pa nemam puno toga

      Kako god, ako postignu punu funkcionalnost sa takvim minimalnim grafičkim interfejsom biće to lep klijent..:)

Оставите одговор

