Godina 1. Hvala čitaocima !!!

Protekla je i prva godina od kako sam počeo sa ovim mojim malim amaterskim blogom, prošle godine u januaru (januar 2010.). Pošto je u pitanju jedan lep i zaokružen period koji objedinjuje 12 meseci, red je da iznesem i neke zaključke i utiske, pa ću tako i početi sa grafikonom koji predstavlja broj poseta po mesecima tokom poslednih dvanaest:

Ako uveličate grafikon primetićete ono što ja smatram najbitnijom karakteristikom, a to je spori, stabilni i postepeni porast posećenosti čime sam jako zadovoljan.

Sam moj početak morao je biti klimav i nesiguran, s obzirom da tokom školovanja informatika nije bila primarna među mojim knjigama. Da ga ne bih učinio još klimavijim rešio sam i pored toga što pratim više izvora i što može doneti dosta članaka, da ipak pišem samo o onome što sam instalirao, razumeo  i što radi na mom računaru, što je i do danas ostala glavna vodilja u mom pisanju. Stvari koje ne razumem, ili nisam isprobao nisam ni želeo da imam među svojim tekstovima bez obzira na lakoću ni brzinu operacije copy-paste.

Zadovoljsto i zahvalnost

Kao što rekoh, kao potpuni amater u ovom spektru civilizacije postigao sam neke vidljive (i ako samo meni ) ciljeve koje smatram dobrom osnovom za neko dalje građenje… Zadovoljstvo koje osećam građeno je ničim drugim do brojem čitalaca koji su listali moje članke, a kojima dugujem i najveću zahvalnost.

Zahvalio bih i dvojici poznatih blogera preko čijih sam članaka i prvu put saznao za linux, do tada nisam ni znao da osim Windowsa postoji još koji operativni sistem… dakle, zahvaljujem

Vladimiru Jojiću i      Zoranu Olujiću

Zahvaljujem se i Ubuntu Planeti Srbije preko koje je još više ljudi čitalo moje članke.

Hvala mojoj ženi koja nije uvek morala da me razume kada sam sedeo za računarom, a ipak jeste..🙂

Hvala svima !!!🙂

Uživajte, i koristite slobodan softver, zatvorite Prozor i otvorite svet…

Godina 1. Hvala čitaocima !!!

10 thoughts on “Godina 1. Hvala čitaocima !!!

      1. nebojsa каже:

        Slažem se da je lako kvarljiva,ali ako neko to radi srcem i taj posao ga duševno ispunjava,onda se on izuzetno teško kvari.

  1. Drago mi je da sam ti pomogao. Video sam ovaj članak još kada si ga napisao i imao sam želju da ti se zahvalim u svom novogodišnjem tekstu, ali praznovanje i obaveze su me sprečile da ga napišem do sada pa reko da ti se zahvalim ovde dok još nije prošao voz.🙂

Оставите одговор

