Sam svoje ikonice (Awn)

Moji prvi rezultati i pokušaji da experimentišem sa ikonicama za AWN. Ove ikonice sam izradio prvenstveno zbog svojih potreba ali ako ih želite možete ih  preuzeti i isprobati. Ove ikonice predstavljaju tekst koji menja standardne ikone aplikacija i rađene su prvenstveno za tamne pozadine.

Za izradu sam koristio Gimp, što znači da ih lako i vi možete izraditi. Font koji sam koristio je Comunicacion Digital

Pokrivene su neke osnovne aplikacije, barem za sada…  :

  • Chrom (Chromium ili Google Chrom)
  • Gedit
  • Gimp
  • Home
  • IRC
  • Mail
  • Mozilla
  • Notes
  • Rhythmbox
  • Shutter
  • Skype
  • Terminal
  • Transmission
  • Trash
  • Ubuntu Tweak
  • Video (bilo koji multimedijalni plejer)

Preuzimanje: SSI Awn Icons 0.1

Sam svoje ikonice (Awn)

Оставите одговор

