Noctua NF-S12B ventilator za kućište

Još pre nego je došlo vreme za promenu ventilatora na kućištu pažnju mi je pruvuklo ime Noctua koje pored toga donosi i novitete po pitanju nazubljenosti peraja vetilatora radi zahvatanja veće količine vazduha pri manjoj brzini ako se poredi sa drugim proizvođačima.

Noctua ventilator dolazi u lepo zapakovanoj kutiji na kojoj nećete lako naći sa koliko je decibela odmerana buka koju (ne)proizvodi, što se toga tiče, lako je naći:

ULN (ultra-low-noise)

Sadžaj pakovanja:

  • Ultra-Low-Noise-Adaptor (U.L.N.A.)
  • 4 uloška za smanjenje vibracije
  • 3:4 pin adapter
  • šrafovi

Neke osnovne karakteristike iz specifikacije sa poleđine kutije:

  • RPM (+- 10%):  700                       sa adapterom : 500
  • Protok vazduha (m3/h): 56,9       sa adapterom: 38,2
  • Static Pressure (mm H20): 0,44   sa adapterom: 0,23
  • Buka dB(A)2:  6,8                          sa adapterom: 5

Nakon što sam postavio vantilator, posle pritiska na dugme za startovanje računara morao sam još jednom da proverim da li sam ga lepo pritisnuo… zvuka nije bilo :), onda sam pogledao da li ventilator radi… radio je, uz razliku od prethodnog nije isputao zvukove. Malo mi je više vremena trebalo da pronađem ovaj ventilator u Novom Sadu, i konačno ga našao u jednoj radnji gde ga je trebalo naručiti i vratiti se sutradan, ali čekanje se isplatilo.

Noctua NF-S12B ventilator za kućište

Оставите одговор

