Novine u Chromium pregledaču

Poslednje novine u Chromium pregledaču odnose se na reorganizovani izgled New Tab – Novog Taba stranice, po rečima nekih blogera ovo osveženje je prijatnije za oko i ekonomičnije.

Ako već imate instalirani Chromium pregledač iz zvaničnog izvora da bi ga osvežili pomenutom reorganizacijom dovoljne je da unesete sledeće redove u terminal:

sudo add-apt-repository ppa:chromium-daily/ppa

sudo apt-get update

A ako nemate Chromium možete ga instalirati unošenjem sledećih redova u terminal:

sudo add-apt-repository ppa:chromium-daily/ppa

sudo apt-get update

sudo apt-get install chromium-browser

Novine u Chromium pregledaču

2 thoughts on “Novine u Chromium pregledaču

  1. koristim Chromium, zvaničnu verziju iz riznice, već dva meseca ali ne vidim u čemu je razlika u odnosu na ovu razvojnu

    btw, chromium je već, rekao bih dovoljno, razvojna varijanta Guglovog čitača

    1. Iskreno i trenutno, ja sam digao ruke i od Chromiuma i od Chroma, prezadovoljan sam Firefoxom 4.0. Imao sam loših iskustava, što ne znači da su svi imali, pa sam batalio te Google varijante…

Оставите одговор

