Televizija preko Google Chrome-a

Jos jedan zanimljivi dodatak za Google Chrome pod nazivom Chrome TV omogucava  gledanje  televizijskih kanala iz svih delova sveta i to samo  preko web browsera, sto naravno podrazumeva i neke kanale nase zemlje kao sto su RTV 1 i RTV 2 Vojvodina, Info kanal i Net TV plus.

Instalacija se moze obaviti na sledecem linku ( i pod uslovom da imamo Google Chrome browser bar sto se ovog dodatka tice) :

https://chrome.google.com/extensions/detail/lambangeielkjcnmioccboaphdfcffib?hl=en-US

Nakon instalacije pojavice se ikonica za pokretanje ove aplikacije u gornjem desnom uglu naseg web browsera

Klikom na ikonicu dobijamo dva sadrzaja pa mozemo odabrati kategoriju programa ili zemlju koja ga emituje.

nakon odabira, otvorice se novi prozor gde mozemo odabrati program iz ponudjene liste i gledati

Jos jedna od zanimljivih mogucnosti  ove aplikacije je ta sto se mogu gledati sadrzaji sa Live Web kamera (pod kategorijama oznaceno sa WebCam Streams)  koje snimaju i uzivo prenose razne vrste sadrzaja i omogucavaju da uzivo vidimo razlicite delove sveta koje trenutno mozda nismo u mogucnosti da obidjemo. Pa tako mozete videti  neke od americkih ski-centara, Times Square, mnogi americki drzavljani mogu baciti pogled na neke od autoputeva kako bi odabrali onaj sa manje guzve,sto je morate priznati korisna opcija koju mi jos necemo dobiti,  i jos mnoge druge sadrzaje koje cete sami istraziti.

Televizija preko Google Chrome-a

6 thoughts on “Televizija preko Google Chrome-a

  1. Kolega akio stignes na elitesecurity mi sicni PM i navedi svoj mail da se dogovorimo nesto, da se sada ne reklamiram ovdje djaba mozda da linkove izmjenimo..

    Pozdrav i pisi i dalje, ja sam ti novi na linuxu pa me zanima tekst koji objavljujes🙂

    1. E pozdrav kolega, trenutno iz nekog razloga ne mogu da pristupim ES-u, a iskreno nemam puno vremena, pa moj mejl mozes videti na profilu tamo, cini mi se. Ne ocekuj tekstove pre 1.marta, u velikoj sam guzvi..!🙂

Оставите одговор

